شنبه | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۳
کد خبر: 8977
یکشنبه | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۶

جزئیات قطع شدن سهمیه سوخت این خودروها

چندی پیش معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از لزوم استفاده از بیمه نامه شخص ثالث موتور و خودرو های شخصی برای دریافت کارت سوخت خبر داد حالا نوبت به تاکسی ها رسیده است.

به گزارش صبح تازه، چندی پیش سیدکاظم عزیزی، معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برخی تغییرات در حوزه کارت هوشمند سوخت گفت: با توجه به الزام قانونی مجلس شورای اسلامی در بند «ح» تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در راستای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت و گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت مبنی بر استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو و محدودیت در عرضه سوخت از طریق کارت جایگاه‌ها، در حال حاضر سوختگیری از طریق کارت سوخت‌های شخصی در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته وی، در همین راستا تدابیری از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اتخاذ شده است که کارت‌های سوخت مورد درخواست در زمان کوتاه‌تری به دست افراد برسد که این زمان در حال حاضر نزدیک به یک ماه می‌باشد. به همین دلیل افراد فاقد کارت هوشمند سوخت جهت درخواست المثنی کارت خود به دلیل محدودیت ایجادشده در جایگاه‌ها در اسرع وقت اقدام کنند.

منبع: تازه‌نیوز

لینک خبر:

https://sobhtazeh.news/?p=8977

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
بانک سپه
بانک صادرات